Alla inlägg den 22 oktober 2014

Av Vanessa Kangas - 22 oktober 2014 20:20

Hej allihopa!
Jag har inte hunnit blogga så mycket för jag har haft mycket att göra nu under dessa 6 veckor jag ä har vart i skolan. De e mycket som ska lämnas in + så ligger jag ett halvt kapitel efter alla andra, så jag har följt med en kompis hem typ varje dag hittills och pluggat matte. Och hon å jag har bestämt att vi ska jobba 1 kapitel varje vecka så vi blir klara med hela boken fram till jul då vi slipper matten sen :D

Och nu denna vecka (v.43) har jag vart skittrött under dagarna vilket inte e så bra.. + att vi nu TYP håller på me nåt projekt.

Så som ni märker jag har liksom en del å göra så man hinner inte alltid att uppdatera bloggen.. :/

Men som jag säger varje gång så ska jag försöka blogga oftare.

Och nu när jag har fått lite tips på VADj ag ska blogga om så blir det noglite lättare :P

Men om jag ska prata allmänt om skolan å trivs jag väldigt bra :D har fått några vänner, fast umgås bara me en xD haha!!

Vet inte vad jag ska skriva mer. Men då får ni väl

Ha de så gött :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards