Direktlänk till inlägg 22 augusti 2013

Skolan m.m

Av Vanessa Kangas - 22 augusti 2013 16:16

Hejsan allihopa!
Jag vet att jag inte har bloggat på länge men jag har inte riktigt orkat & nu när skolan har börjat igen ska jag ta skolan på allra allvarligaste allvar (som jag ändå typ har gjort). Så jag kanske inte kommer blogga varje dag. Eftersom jag i vår ska ha nationella prov så vill jag plugga hårt så att jag kommer in i det gymnasium jag vill komma in på.
Men jag kommer fortfarande att blogga lite då & då. Jag kommer nästa vecka få mer läxor och om 2 veckor har jag so prov! Så jag ska plugga så att jag får bra/bättre betyg!

Men ni får..

Ha de så gött :)
Och sköt om er!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vanessa Kangas - 22 oktober 2014 20:20

Hej allihopa! Jag har inte hunnit blogga så mycket för jag har haft mycket att göra nu under dessa 6 veckor jag ä har vart i skolan. De e mycket som ska lämnas in + så ligger jag ett halvt kapitel efter alla andra, så jag har följt med en kompis he...

Av Vanessa Kangas - 30 augusti 2014 14:42


Hej allihopa! Nu har jag börjat på gymnasiet uppe i Hudiksvall. Jag tror inte att jag kommer ha så mycket tid till sitt skriva nya inlägg så ofta (som jag skriver väldigt ofta). Men jag kan göra de på kvällarna å om ni nu vill de så kan ja...

Av Vanessa Kangas - 2 augusti 2014 23:57

Hej alla glada!! Förra veckan (mån-sön) så var jag å min familj bortresta. Tror de va på söndagen - på söndagen kl 14 ungefär åkte jag å familjen bort. Först åkte vi till Ullared å sov över på en liten camping typ i 2 nätter, under de 2 dagar...

Av Vanessa Kangas - 1 juli 2014 17:41


Hej. Jag har inte kunnat blogga på ca 3 veckor eftersom jag inte har haft ngn telefon.. Jag kan inte logga in på datan för de e nån *** konstig grej man måste höra för att kunna logga in... Så jag får ligga in via mobilen, och jag har i te kunn...

Av Vanessa Kangas - 12 mars 2014 13:31

Hej. Jag vet att jag inte har bloggat på ett tag, men de e så att jag har glömt och inte direkt hunnit. :S Men tror jag ska göra ett inlägg idag - hade jag tänkt. Men de va inte de jag ville skria om just i de här inlägget. Ville skriva a...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards