Alla inlägg under augusti 2014

Av Vanessa Kangas - 30 augusti 2014 14:42

Hej allihopa!
Nu har jag börjat på gymnasiet uppe i Hudiksvall.

Jag tror inte att jag kommer ha så mycket tid till sitt skriva nya inlägg så ofta (som jag skriver väldigt ofta).

Men jag kan göra de på kvällarna å om ni nu vill de så kan jag lägga ut bilder på mitt rum. Skolan har ett internat så jag bor då på skolan.

Men jag har inte så mycket mer att skriva.

Men för ett tag sen så fick jag en kommentar om att jag skulle skriva om mode, smink osv. Så här får ni en bild på min outfit idag. :) Så får ni

Ha de så gött :)

Av Vanessa Kangas - 2 augusti 2014 23:57

Hej alla glada!!

Förra veckan (mån-sön) så var jag å min familj bortresta.

Tror de va på söndagen - på söndagen kl 14 ungefär åkte jag å familjen bort. Först åkte vi till Ullared å sov över på en liten camping typ i 2 nätter, under de 2 dagarna var vi inne å schoppade.

Sen åkte vi till Öland. Innan vi var på ön var vi tvinga att sova över på en parkering, vid en plats där de säljs frukost. Iaf, de va ganska mysigt där.

Sen åkte vi iväg till ön (Öland).

Vi var på Böda Sand i 4 dagar.
Dagen innan vi skulle åka hem (lördagen) var jag å min syrra å baddade i stranden, när jag sen klev upp ur havet för att vila såg jag att mitt fotsmycke jag fick i present av mamma 2 veckor innan vi åkte iväg var borta. När jag å syrran skulle gå tbx till vattnet var de en massa äckliga alger som flöt, så vi kunde ju inte hitta mitt fotsmycke.
De va de finaste jag någonsin har fått!!

Nu har jag köpt ett nytt.

Vi ska till Vlda Sand nästa år igen, å våran husbil ska stå på samma olats som den stog på detta år.

Under de 2 dagarna vi var på Ullard kom oxå mormor å morfar. De var där i 1 dag.

Sen följde de me oss till Böda Sand, men de Åke så klart i sin egen husbil.

Fast nästa år ska de ha sin bil på platsen bredvid oss. Nu var de 2 hurbilar/vagnar bort.

Iaf. Ville bara göra ett enligt eftersom jag inte har gjort de på ett tag. Tyvärr har jag inga bilder.
Å nu orkar inte jag gå ner för att fota Ullareds påsen.

Men jag kan säga att de vart ganska mycket.

Detta kanske var ett litet konstigt inlägg, men vad spelar de för roll? Bara ni förstår vad som menad me inlägget ;) ;D

Men hoppas ni har en bra dag å

Ha de så gött :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards