Alla inlägg under augusti 2013

Av Vanessa Kangas - 22 augusti 2013 16:16

Hejsan allihopa!
Jag vet att jag inte har bloggat på länge men jag har inte riktigt orkat & nu när skolan har börjat igen ska jag ta skolan på allra allvarligaste allvar (som jag ändå typ har gjort). Så jag kanske inte kommer blogga varje dag. Eftersom jag i vår ska ha nationella prov så vill jag plugga hårt så att jag kommer in i det gymnasium jag vill komma in på.
Men jag kommer fortfarande att blogga lite då & då. Jag kommer nästa vecka få mer läxor och om 2 veckor har jag so prov! Så jag ska plugga så att jag får bra/bättre betyg!

Men ni får..

Ha de så gött :)
Och sköt om er!

Av Vanessa Kangas - 8 augusti 2013 12:33

Hej allihopa! Igår var jag i Centrum och fick naglarna fixade. Det tog en halv timme att fixa de. Jag var där med mamma, lillesyster, en av mina småbröder och en av våra kusiner.
Nu sitter jag och kollar på tv! Vet inte vad jag ska göra idag, men jag hittar nog kanske på något så.. Aa. Men ni får..

Ha de så gött :)

Av Vanessa Kangas - 4 augusti 2013 16:50

Hej!
Idag på morgonen fick vi gäster, våra kusiner kom på besök. Sen när de hade åkt hem skulle frågade mamma om jag & mina 2 bröder skulle me å bada. När vi hade kommi fram till stranden ville en av mina bröder hem, sen efter en stund ville min andra bror också hem. Sen kom en av de tillbaka till stranden, så jag och mamma solade lite och sedan gick jag i vattnet, men gick bara sänkas fick vattnet vid midjan. Sen gick vi hem och då åt jag och pappa nudlar. Jag hade inte ätit frukost innan så jag var hungrig. Och nu sitter jag ute och ska sola eller vad jag ska göra och så skriver jag med min pojkvän på kik.
Men nu ska jag inte skriva mer idag på bloggen så ni får

Ha de så gött :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards