Direktlänk till inlägg 29 november 2013

Länge sen..

Av Vanessa Kangas - 29 november 2013 08:08

Hej.
Ni vet nog att jag inte har gjort inlägg på min blogg på länge.
Jag har varken orkat eller haft tid..
Sedan har jag faktist glömt den... Hehe..
Jag har varit med mina vänner (1 av de).. Så jag har liksom inte direkt haft tid eller nån ork att skriva på bloggen.
Men jag ska iaf försöka göra så mkt jag kan nu.

Det känns nog lite tråkigt för er att jag inte lagt upp nytt inlägg.. Ni vill väl läsa??

Men i helgen så ska jag & pappa köpa skor till mig (om vi hinner & om jag inte är med ngn kompis (isåfall efter att jag köpt skor).

Så vi får se om jag hinner & orkar skriva nya inlägg på bloggen.

Men hoppas ni ändå gillar min blogg även om det inte kommer upp inlägg så ofta. Jag ska som sagt försöka.
(Säger/skriver jag dock ganska ofta & så blir det aldrig gjort).. Men nu e det allvar, jag ska verkligen försöka skriva nya inlägg mer oftare än vad jag nu har gjort.

Men hoppas ni har en bra dag och..

Ha de så gött :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vanessa Kangas - 22 oktober 2014 20:20

Hej allihopa! Jag har inte hunnit blogga så mycket för jag har haft mycket att göra nu under dessa 6 veckor jag ä har vart i skolan. De e mycket som ska lämnas in + så ligger jag ett halvt kapitel efter alla andra, så jag har följt med en kompis he...

Av Vanessa Kangas - 30 augusti 2014 14:42


Hej allihopa! Nu har jag börjat på gymnasiet uppe i Hudiksvall. Jag tror inte att jag kommer ha så mycket tid till sitt skriva nya inlägg så ofta (som jag skriver väldigt ofta). Men jag kan göra de på kvällarna å om ni nu vill de så kan ja...

Av Vanessa Kangas - 2 augusti 2014 23:57

Hej alla glada!! Förra veckan (mån-sön) så var jag å min familj bortresta. Tror de va på söndagen - på söndagen kl 14 ungefär åkte jag å familjen bort. Först åkte vi till Ullared å sov över på en liten camping typ i 2 nätter, under de 2 dagar...

Av Vanessa Kangas - 1 juli 2014 17:41


Hej. Jag har inte kunnat blogga på ca 3 veckor eftersom jag inte har haft ngn telefon.. Jag kan inte logga in på datan för de e nån *** konstig grej man måste höra för att kunna logga in... Så jag får ligga in via mobilen, och jag har i te kunn...

Av Vanessa Kangas - 12 mars 2014 13:31

Hej. Jag vet att jag inte har bloggat på ett tag, men de e så att jag har glömt och inte direkt hunnit. :S Men tror jag ska göra ett inlägg idag - hade jag tänkt. Men de va inte de jag ville skria om just i de här inlägget. Ville skriva a...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards