Alla inlägg under september 2013

Av Vanessa Kangas - 9 september 2013 08:38

Hejsan!
Just nu sitter jag i skolan.
Jag har skrivit/sagt att jag skulle göra en sångvideo på videofyme i fredags/lördags. Som ni kanske sett på min kanal på fvm har jag inte lagt upp en ny sångvideo. De har inte blivit av. Jag har inte orkat & sen har jag massor med skolan att ta hand om. D.v.s läxor & prov!
Men jag ska försöka hitta en dag + tid då jag ska lägga upp en sångvideo eftersom jag vet att det har blivit lite förfrågat. :) Än så länge vet jag inte när jag ska göra den så det får tyvärr vänta lite till. Men jag kommer iaf att göra den! Men ni får ha de så bra så hörs vi! :D

Ha de så gött :)

Av Vanessa Kangas - 4 september 2013 08:03

Hejsan! Jag vet att jag inte har bloggat på länge, men jag har liksom inte riktigt orkat och sen är det mycket med skolan som ska göras.
Men jag ska försöka blogga varje dag igen, som jag gjorde de första dagarna när jag skaffade bloggen.
Nu sitter jag på bussen till skolan och på idrotten ska vi ha otientering :O jag ogillar orientering!!
Men jaja.. När jag kommit hem ska jag göra 1 eller 2 videos på videofyme.
Jag vet att någon/några har frågat när jag ska göra min 3 video på videofyme när jag sjunger. Jag kanske gör den idag, men jag kan inte låten som en skrev till mig att jag borde sjunga. Men vi får se.
Just nu är jag också trött, håller nästan på att somna i bussen.
Men jag hoppas ni har en bra dag och

Ha de så gött :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards