Alla inlägg under januari 2014

Av Vanessa Kangas - 23 januari 2014 08:03

Hej!
Jag vet att min blogg är rätt så ointressant eftersom de inte direkt handlar om ngt (har inget ämne)

Så jag hade nu tänkt att fortsätta med denna blogg men att jag börjar skriva mer om t:ex mitt liv eller ngt.
Så att jag har ett ämne (något som bloggen ska handla om)!

Än så länge hade jag tänkt att skriva om mitt liv å så. Alltså, vad som händer, ska hända och/eller har hänt.

Jag kan självklart få tips av er på ngt ni vill att jag ska skriva på bloggen som gör den bättre! Så att den intressant att läsa! Så att jag också får några läsare och sedan kanske flera!

Ska börja göra nya inlägg mer ofta än vad jag just nu gör! Det började med att jag gjorde ett inlägg varje dag, sedan har de blivit mer sällan som jag skriver. Mina 3 andra bloggar jag drivit har blivit helt bortglömda. Min senaste jag gjorde är på ngn sida som min bror tipsade mig om, sedan har jag glömt mina inloggningsuppgifter och vad sidan heter så den bloggen är typ helt bortglömt, den 1:a tog jag bort (minns inte vrf), (var ngn blogg jag inte kom in på?)?!
Den 2:a minna jag inte riktigt vad som hände med den.

Så nu ska jag göra denna blogg mer intressant och skriva inlägg mer ofta än vad jag nu gör.

Men denna blogg kommer nog än så länge handla om mitt liv (vad som händer, ska hända och/eller har hänt)!

Har ni några tips på vad jag kan skriva? Något som skulle göra den bättre? Eller ngt annat?
Så kan ni skriva till mig på kik - LillVanessa
Eller Skype: LillVanessa98

Hoppas denna blogg blir mer intressant så hörs vi i nästa inlägg!

Ha de så gött :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards