Alla inlägg under juli 2014

Av Vanessa Kangas - 1 juli 2014 17:41

Hej.
Jag har inte kunnat blogga på ca 3 veckor eftersom jag inte har haft ngn telefon.. Jag kan inte logga in på datan för de e nån *** konstig grej man måste höra för att kunna logga in...

Så jag får ligga in via mobilen, och jag har i te kunnat göra de på ca 3 veckor eftersom jag tappade den i toan... :S hehe..

Men för tillfälligt har jag min gamla iPhone som jag kan hålla på me tills mamma? får tillbaka pengarna från försäkringen så jag kan köpa/få en ny!! :D yeey!!

Men så länge får jag använda min gamla iPhone 4. (Min andra va en 4s).

Så nu kan jag blogga igen, men de kommer kanske inte bli sådär jätteofta vilket jag vill att de ska va, men nu när de e sommarlov HOPPAS jag att jag hinner blogga & ha mkt fritid och så!! :D

Och i en kommentar jag fick står det att jag ska blogga om smink & mode - de ska jag självklart göra. :)

Men killar - ?
Och videos - vart? På bloggen? Och vadå för videos?
Men de löser sig :D haha!!

Så nu har jag en telefon iaf, så hoppas ni har ett skönt sommarlov så får ni

Ha de så gött :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards