Alla inlägg under november 2013

Av Vanessa Kangas - 29 november 2013 08:08

Hej.
Ni vet nog att jag inte har gjort inlägg på min blogg på länge.
Jag har varken orkat eller haft tid..
Sedan har jag faktist glömt den... Hehe..
Jag har varit med mina vänner (1 av de).. Så jag har liksom inte direkt haft tid eller nån ork att skriva på bloggen.
Men jag ska iaf försöka göra så mkt jag kan nu.

Det känns nog lite tråkigt för er att jag inte lagt upp nytt inlägg.. Ni vill väl läsa??

Men i helgen så ska jag & pappa köpa skor till mig (om vi hinner & om jag inte är med ngn kompis (isåfall efter att jag köpt skor).

Så vi får se om jag hinner & orkar skriva nya inlägg på bloggen.

Men hoppas ni ändå gillar min blogg även om det inte kommer upp inlägg så ofta. Jag ska som sagt försöka.
(Säger/skriver jag dock ganska ofta & så blir det aldrig gjort).. Men nu e det allvar, jag ska verkligen försöka skriva nya inlägg mer oftare än vad jag nu har gjort.

Men hoppas ni har en bra dag och..

Ha de så gött :)

Av Vanessa Kangas - 15 november 2013 00:10

Hej allihopa!

Jag vet att jag inte har bloggat på ett tag. Och det beror på det som står i mitt senaste inlägg. (Skolan, läxor, prov m.m)

Men jag ska försöka hitta en dag då
jag hinner blogga + göra en sångvideo på vfm.

Men just nu måste jag verkligen ta tag i skolan (som jag alltid har gjort.. Aa, typ iaf). Så.. Vi får se när videon kommer upp. Ni märker ju isåfall.

Men jag ska iaf hitta en dag + tid då jag ska göra sångvideon.

Men hoppas ni har en bra dag så hörs vi.

Ha de så gött :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards